جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 آبان 1396     
اعزام ۵۸دستگاه اتوبوس درون شهری از قم به مرز مهران

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پنجاه و هشت دستگاه اتوبوس درون شهری، صبح امروز از قم به مرز مهران اعزام شدند.

 

ذاکریان با بیان اینکه مسیر سرویس دهی این اتوبوس ها از شهر مهران تا پایانه مرزی است گفت: هر اتوبوس دو راننده دارد که به صورت شبانه روزی تا یک هزار مسافر را جابه جا می کنند.

وی از حضور یک گروه تعمیرکار حرفه ای و نظارت چهار گروه بازرس بر عملکرد و خدمات این کاروان اتوبوسی خبر داد و افزود: اتوبوس ها در مسیر حرکت به سمت مهران و برگشت از این شهر، مجاز به حمل مسافر نیستند.

اتوبوسهای اعزامی از شهرداری قم تا 26 آبان در شهر مهران به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.

معاون حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری قم هم با اشاره به آمادگی شهرداری در برگزاری آئین اربعین حسینی گفت: تامین حمل و نقل عمومی، نظافت فیزیکی و تبلیغی شهر، اسکان و پذیرایی از عزاداران و زائرین در قالب ستاد خدماتی هشتگانه ، از اقدامات شهرداری قم در ایام اربعین است.

سامع همچنین به فعالیت سامانه137در این ایام اشاره کرد و افزود: این سامانه مشکلات خدمت رسانی را به ستاد های هشت گانه منعکس می کند.

وی همچنین به اعزام بیش از شصت نیروی خدماتی به کشور عراق اشاره کرد و افزود: این نیروها با بیش از ده خودرو خدماتی و آتش نشانی در مسیر نجف به کربلا فعالیت می کنند که وظیفه آنها تامین نظافت محیطی و اجرای نیاز تبلیغی و فرهنگی بین دو موکب حرم مطهر فاطمه معصومه و مسجد مقدس جمکران است.

خدمات نیروهای اعزامی از شهرداری قم به عراق تا یک روز بعد از اربعین ادامه دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: