جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 آبان 1396     
اعلام برنامه های حمل و نقل جدید در نشویل

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، شهردار نشویل، Megan Barry برنامه های حمل و نقل این شهر را اعلام کرد که شامل ساخت شبکه ریلی در این شهر نیز می شود.

 

راه کارهای حمل و نقل این شهر در ماه می 2018 به رای گیری گذاشته می شود. اگر این برنامه تصویب شود، این طرح 5.2 بیلیون دلاری با بودجه منابعی از جمله افزایش مالیات، اجرا خواهد شد.

Barry گفت: "این یک پیشنهاد مالی متعادل است که اطمینان می دهد بازدیدکنندگان از شهر و شهروندانی که از جاده ها یا سیستم ترانزیت ما استفاده می کنند، سهم خود را برای این پروژه می پردازند."

این شبکه ریلی 42 کیلومتری شامل مسیرهایی در جاده هایGallatin ،Nolensville ، خیابانCharlotte  و جاده Murfreesboro خواهد بود. راه آهنی کنونی نیز به این شبکه ریلی جدید اضافه خواهد شد. ارائه خدمات در این شبکه نیز به واسطه 57 قطار انجام خواهد شد که در مرکز شهر زیر زمین تردد خواهند کرد. اگر این طرح تصویب شود، فاز اول آن در سال 2026 افتتاح خواهد شد و تمام این شبکه تا سال 2032 تکمیل خواهد شد.

سازمان فرودگاه شهر نشویل نیز توافق کرده تا بودجه ساخت مسیری از جاده Murfreesboro  تا فرودگاه این شهر را بپردازد که ایستگاه نهایی آن در پایانه این فرودگاه خواهد بود. هم چنین گمان می رود مرکز کنوانسیون این سازمان بودجه ای برای یک ایستگاه راه آهن سبک و ایستگاه اتوبوس پرسرعت را تامین کند.

این برنامه شامل معرفی مسیرهای اتوبوس پرسرعت در جاده های Dickerson، Hillsboro، خیابان West End و Bordeaux نیز خواهد بود. ارائه خدمات در شبکه اتوبوسی کنونی این شهر به 20 ساعت در روز افزایش خواهد یافت و تعداد تردد قطارها در مسیرهای شلوغ نیز افزایش می یابد. اتوبوس های برقی نیز برای این ناوگان معرفی خواهند شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: