جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 آبان 1396     
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران خبرداد:
راه اندازی خط 7 مترو از ابتدا مغایر استانداردهای ایمنی بهره برداری بود

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری ؛مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از توقف خدمات رسانی خط 7 مترو به دلیل نقص ایمنی خبر داد.

 

محسن محمدیان با اعلام این خبر افزود: خط هفت متروی تهران به علت نواقص متعدد در جنبه‌های عمرانی، تجهیزاتی و سامانه‌های ایمنی و کنترلی، از روز دوشنبه هشتم آبان ماه 1396 تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام می‌کند که این تصمیم پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی و با توجه به ضرورت حفظ ایمنی و سلامت شهروندان اتخاذ شده است. در نتیجه این بررسی‌ها مشخص شده است که راه‌اندازی خط 7 مترو از ابتدا مغایر با استانداردهای ضروری و ناقض اصول ایمنی بهره‌برداری بوده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه در ابلاغ معاونت حمل و نقل شهردار تهران به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تصریح شده است که نواقص خط هفت متروی تهران باید ظرف مدت شش ماه برطرف شده باشد تا خط 7 مجددا آماده انتقال مسافر شود؛ یادآور شد: موضوع اشکالات خط هفت متروی تهران پیش از این هم از سوی برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم و دوره اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود. این انتقادها و گزارش‌های موجود در بدنه کارشناسی شرکت موجب شد که تصمیم در این باره به نظر نهایی یک تیم کارشناسی محول شود که اکنون این گروه نظر نهایی خود را اعلام کرده‌اند.

 

محمدیان تاکید کرد: خط 7 مترو از ابتدا هم حائز شرایط صحیح بهره‌برداری نبوده است و بنابراین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با جمع‌بندی بررسی‌های تخصصی و شرایط موجود، اعلام کرد که این خط باید تا زمان برطرف شدن اشکالات موجود و تضمین ایمنی سفرهای شهروندان، متوقف شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: