جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آبان 1396     
اجرای عملیات " باندینگ تنه درختان نارون" سطح منطقه21

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 از اجرای عملیات "باندینگ درختان نارون سطح ورودی غربی پایتخت" به همت مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه با هدف "کنترل و پیشگیری از بروز آفت برگ خوار" این درخت در فصول گرم سال آتی خبر داد.

 محمد بیدشکی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اشاره به اینکه اهمیت وجود فضاها و پهنه های سبز شهری در تلطیف هوا و تصفیه آلاینده های جوی کلانشهری چون تهران امری ضروری به حساب می آید، گفت: با عنایت به اهمیت نگهداری فضای سبز شهری و حفظ درختان موجود و مدیریت تلفیقی آفات فضای سبز شهری، کارشناسان مرکز تحقیقات،آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه 21 طی هماهنگی با پیمانکاران نگهداری فضای سبز نواحی سه گانه این منطقه، اقدام به انجام عملیات "باندینگ تنه درختان نارون" بلوار اصلی تهرانسر و بلوار اصلی وردآورد کردند.

وی در همین راستا افزود: هدف از اجرای این عملیات علاوه بر حفاظت از درختان نارون از آفت برگخوار نارون؛ کنترل و پیشگیری از شیوع و ازدیاد این آفت در فصول گرم سال آینده می باشد.

بیدشکی در خاتمه یادآور شد: همانگونه که آفت سوسک پوستخوار کاج و سفید بالک در منطقه21 به صورت کارآمد و ارگانیک مهار و کنترل شد، امید است با این قبیل اقدامات پیشگیرانه درختان نارون این منطقه نیز در برابر آفات مقاوم شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: