جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آبان 1396     
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خبر داد:
یکپارچه سازی از شمال تا جنوب خط ۳

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز؛مدیرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: در خط 3 متروي تهران، فاصله گذرحرکت قطارها در بخش شمالي اين خط به 10 دقيقه كاهش يافت.

 

 فرنوش نوبخت با اشاره به اينكه پيش از اين فاصله گذر حركت قطارهاي مترو در خط 3 حدفاصل ایستگاه‌هاي  خواجه عبدالله انصاري تا قائم، 18 دقيقه يكبار بود؛ افزود: اكنون با تمهيداتي كه انجام شده است، فاصله گذر در اين مسير نيز به 10 دقيقه كاهش يافته است.

وي ادامه داد: اكنون حركت قطار ها در خط 3 به صورت يكپارچه انجام مي شود و تمامي قطارها از ايستگاه آزادگان تا ايستگاه قائم و بالعكس با فاصله گذر 10 دقيقه حركت خواهند كرد.

مدیرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تصريح كرد: شركت بهره برداري متروي تهران در تلاش است در آينده با تامين واگن هاي بيشتر فاصله گذر حرکت قطارها به خصوص در خطوط 3 و 4 مترو را كاهش دهد.

نوبخت با تاکید بر اینکه مترو ستون حمل و نقل عمومی درون شهري است، خاطر نشان کرد: با توجه به نزديك شدن فصل سرما تمهيداتي را در نظر داريم تا با كاهش سرفاصله حركت قطارها  و افزايش ظرفيت متروي تهران در جهت كاهش آلودگي هوا و ترافيك تهران گامي موثر برداريم تا شهروندان بتوانند با آسايش بیشتر از اين وسيله پاك و ايمن استفاده كنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: