جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آبان 1396     
دستفروشان و وانتی ها در معابر منطقه 19 ساماندهی می شوند

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛قائم مقام شهردار منطقه 19 از ساماندهی وضعیت دستفروشان و وانتی ها در معابر و خیابان های منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

 

نشستی با حضور مصطفی بیگی قائم مقام شهردار منطقه، مدیران شهری، مسئولین واحد اجرائیات،معبربانان،حریم بانان و شورایاری منطقه درخصوص ساماندهی وضعیت دستفروشان و وانتی ها در معابر و خیابان های این منطقه در سالن اجتماعات برگزار شد.

بیگی در این نشست علاوه برتشریح ماهیت اجتماعی دستفروشی ها در سطح شهر تهران بر لزوم اعمال قانون و اتخاذ تدابیر ویژه  بر عدم حضور سد معبرها و دستفروشان و لزوم ساماندهی آنها در سطح معابر تاکید کرد .

وی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته بالغ بر دوهزار و 500 برگه اخطاریه به اصناف مختلف برای جمع آوری بساط های مرتبط و هرگونه همکاری در راسته های بازار  محله عبدل آباد به عنوان اخطاریه اول ابلاغ شده است و انتظار می رودکه با همکاری روسای صنوف فعال در این راسته ها و دستگاه های زیربط امکان ایجاد انضباط شهری  و کاهش معضلات اجتماعی در محور های مذکور به عنوان یک طرح مستمر انجام شود.

قائم مقام شهردار منطقه یاد آور شد : در طول دوهفته گذشته در محله عبدل آباد راسته ها با عملکرد فرامنطقه ای برای فعالیت صنف های پارچه و پرده و سایر صنوف و عمدتا به صورت غیر قانونی شکل گرفته اند.

در این نشست اعضای شورایاری های محلات 14 گانه برحل مشکلات موجود در خیابان های منتهی به بازارها و مراکز خرید بویژه محله عبدل آباد به منظور حفظ امنیت جانی، روحی و روانی شهروندان  منطقه و کسبه تاکید کردند.

در ادامه این نشست شهرداران نواحی پنجگانه منطقه به بیان مشکلات و کمبود های موجود در ساماندهی وضعیت دستفروشان و وانتی ها پرداختند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: