جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آبان 1396     
استفاده از دستگاه مکانیزه در خط کشی معابر منطقه 3

 

 

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 ، از اجرای عملیات خط کشی معابر با جدیدترین دستگاه خط کشی برای نخستین بار  خبر داد.

علیرضا اسفراینی نژاد اظهار داشت: برای اولین بار، عملیات خط کشی معابر  با جدیدترین دستگاه خط کشی محوری دو جزیی "هاف من "  در زیر گذر کامرانیه اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه در این دستگاه به جای رنگ سرد از رنگ محوری دو جزیی استفاده می شود تصریح کرد: هدف از خط کشی معابر، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به شهروندان و همچنین راهنمایی صحیح آنها است ضمن اینکه خط کشی معابر می تواند به تنهایی جهت راهنمایی بکار برده شود اما برای اثربخشی بیشتر با علائم و چراغ های راهنمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین خط کشی هافمن دومخزنه رنگ سرد  مجهز به  سیستمهای هیدرولیکی اتوماتیک و سیستم های کامپیوتری جهت تعیین فواصل پر و خالی خطوط است و اپراتور این دستگاه نیز دوره های تخصصی لازم جهت کار با آن را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه آلودگی و شرایط جوی آب و هوایی از علت عدم ماندگاری طولانی مدت رنگ در معابر هستند افزود:  این معاونت  طی تلاش های شبانه روزی اقدام به خط کشی معابر اصلی و پر تردد، سرعتکاه و خطوط عابر پیاده با هماهنگی و حضور پلیس راهور جهت ایجاد محدودیت های ترافیکی می پردازد. 

وی در ادامه افزود:  زیرگذر کامرانیه یکی از نقاط حساس منطقه بود که دسترسی شهروندان به محله ی کامرانیه و منطقه یک را تامین می کرد که  عرض کم این زیرگذر  باعث ایحاد زمان تاخیر و تخلیه نامناناسب بار ترافیکی و پس زدگی بار ترافیک به بزرگراه صدر می شد.

اسفراینی نژاد تصریح کرد: پس از مطالعات کارشناسی و با تعریض سواره رو در  زیر پل تعداد خطوط عبوری به سه خط افزایش یافت که این اقدام منجر به روان سازی ترافیک و افزایش سرعت تخلیه ودروها از بزرگراه صدر و شبکه ی معابر منطقه سه  به منطقه یک ،  محله ی کامرانیه و خیابان شهید جوزی  می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: