جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 آبان 1396     
در بازدید از منطقه 9 مطرح شد:
پیشرفتِ50 درصدی پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره)

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پیشرفتِ پنجاه درصدی پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) و همچنین پیشرفت یازده درصدی پروژه اتصال استاد معین به اکبری اظهارداشت: امیدواریم با تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شاهد رونق اقتصادی، توسعه مشاغل در محور جنوب و ایجاد دسترسی کریدور شمال به جنوب محور آزادی باشیم.

 

پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این بازدید با حضور در محل پروژه‌های فرامنطقه‌ای منطقه، روند اجرای پروژه‌های زیر گذر استاد معین– اکبری، ادامه شاخه غربی یادگار امام و میدان فتح را مورد بررسی قرار داد و با نگاهِ دقیقِ شهرسازانه‌ی خود امیدهایی برای آبادی تهران را در منطقه ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه ها افزود: با توجه به پیشرفتِ پنجاه درصدی پروژه ادامه شاخه غربی یادگار امام و همچنین پیشرفت یازده درصدی پروژه اتصال استاد معین به اکبری پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده تا با تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شاهد رونق اقتصادی، توسعه مشاغل در محور جنوب و ایجاد دسترسی کریدور شمال به جنوب محور آزادی باشیم.

حناچی پس از حضور در میان شهروندان و گفتگو با آنها ابراز امیدواری کرد: با اتمام پروژه‌ها و بهره‌برداری از آنها زمینه برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان فراهم شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: