جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 مهر 1396     
برنامه ریزی برای ساخت دو ایستگاه متروی جدید در لندن

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان حمل و نقل لندن برنامه مشاوره عمومی پنج هفته ای را برای طرح های ساخت ایستگاه هایی در Hythe Road و Old Oak Common Lane در غرب لندن برگزار کرده است.

 

Old Oak تنها جایی است که High Speed 2 ، راه آهن پرسرعت جدید بین لندن، میدلندز و نورث با خط الیزابت ارتباط دارد. یک ایستگاه جدید در Old Oak در سال 2026 افتتاح خواهد شد که ارتباطی با هر دو خط الیزابت و HS2 خواهد داشت.

Alex Williams، مدیر برنامه ریزی شهری سازمان حمل و نقل لندن گفت: "این دو ایستگاه روی زمین (Overground ) جدید لندن می توانند ارتباط با High Speed 2  را بهبود بخشیده و از بازسازیOld Oak  و Park Royal پشتیبانی کنند. اجرای این طرح می تواند مزایایی برای خطوط High Speed 2 و الیزابت داشته باشد و می تواند به پشتیبانی از خانه ها، مشاغل و فرصت های جدیدی برای هزاران شهروند ساکن لندن کمک کند."

Old Oak و Park Royal یکی از بزرگ ترین مناطق ایجاد فرصت های شغلی و مسکن جدید در لندن است و یکی از بزرگ ترین مراکز توسعه انگلستان به شمار می روند.

ایستگاه Hythe Road در خط غربی لندن تا تقاطع Clapham  حدود 700 متر از ایستگاه خط High Speed 2 و الیزابت فاصله خواهد داشت.

ایستگاه Old Oak Common Lane در خط شمالی لندن به سمت ریچموند حدود 350 متر از غرب High Speed 2 و خط الیزابت فاصله خواهد اشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: