جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 آذر 1393     
لزوم توجه به هدف گذاری ها در برگزاری همایش صنعت خودرو

 به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : باید در برگزاری همایش های بین المللی هدف گذاری درستی صورت گیرد تا نتایج مناسب و مطلوبی در این راستا حاصل شود.

سید محمد حسین میر محمدی  با اشاره به برگزاری دومین همایش بین المللی صنعت خودرو افزود : پیش از برگزاری این همایش باید مشخص شود که هدف از برگزاری آن آیا  معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها و ارائه محصولات خودروسازان داخلی است یا معرفی تولیدات شرکتهای خارجی و کسب بازار ایران تا بر اساس هدف گذاری های صورت گرفته ، همایش ها و نشست های  تخصصی نیز برگزار شوند.

وی گفت : در صورتی که دومین همایش بین المللی صنعت خودرو با هدف معرفی توانمندی های صنعت خودرو صورت می گیرد باید از شرکتهای و کشورهای مطرح در عرصه صنعت خودرو دعوت شود تا تعاملات خوبی در زمینه حاصل شود.

وی تصریح کرد : همچنین در این همایش باید از کشورهایی که به عنوان بازار هدف محسوب می شوند دعوت بعمل آید تا دراین راستا همکاری ها گسترده تر و قراردادهای مشترکی در این جریان منعقد شود.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : در صورتی همایش بین المللی صنعت خودرو صرفا بازاری برای عرضه محصولات چینی و کسب بازار ایران باشد قطعا از هدف گذاری موجود فاصله گرفته و برگزاری این همایش نتیجه ای را نیز در برنخواهد داشت.

میر محمدی گفت : چنانچه در برگزاری دومین همایش صنعت خودرو ،هدف گذاری ها به درستی صورت گیرد و به دنبال کسب نتیجه و دست آوردهایی برای صنعت خودرو ایران باشیم مسلما برگزاری این همایش نه تنها تاثیر مثبتی را به همراه داشته بلکه در آینده نزدیک موجب توسعه و پیشرفت خودروسازی کشور نیز خواهد شد.

وی در ادامه به ضرورت بررسی آثار و نتایج همایش قبلی صنعت خودرو پرداخت  و اظهار داشت : برای برگزاری دومین همایش بین المللی صنعت خودرو قطعا بررسی نتایج و دست آوردهای همایش نخست ضروری است تا در جریان برگزاری همایش بعدی ایردات و نقاط ضعف گذشته رفع و همایش اخیر ثمر و نتیجه بهتری برای صنعت خودرو ایران به همراه داشته باشد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: