جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 مهر 1396     
موثرترين راه كاهش ترافيک و سوانح در كشور آموزش هاي موثر است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛وزير آموزش و پرورش در همايش ملي طلايه داران  فرهنگ ترافيك ، مهارت آموزي دانش آموزان  را براي ايفاي نقش در زندگي  اجتماعي مهم عنوان كرد و افزود :  مهارت ها باید در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود تا بتوانند آن را در زندگي اجتماعي به كار ببندد.

 

سيد محمد بطحايي اظهار داشت : آموزش مهارت هاي اجتماعي به دانش آموزان سبب مي شود تا بتوانند در جامعه نسبت به سلامت جسم و روح خود برخورد مناسبتري را صورت دهند و در مواجهه با آسيب كمترين آسيب را ببینند.

وي يكي از تفاوت هاي جوامع توسعه يافته و در حال توسعه را آموزش مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان در مدارس عنوان كرد و ادامه داد : آموزش هاي مهارت هاي اجتماعي سبب مي شود تا يكي از مهمترین عوامل در رخدادهاي سوانح كه عامل انساني است به حداقل ممكن برسد.

وزير آموزش و پروش همچنين تقويت مهارت هاي دانش آموزان در زمان تحصيل را از مهمترين بخش هاي كاهش تلفات و صدمات جاده اي عنوان كرد و افزود  : در صورت  اثربخشي اموزش ها مي توان شاهد كاهش ٥٠درصدي سوانج و حوادث در كشور باشيم.

وي افزود : بسترسازي هاي مناسب براي سرعت بخشيدن به امر آموزش و پرورش باید با  سرعت بيشتري  اجرايي شود.

بطحايي ضمن تشكر از تمامي دستگاه هاي موثر در كاهش ترافيك و سوانح شهري گفت : يكي از موثرترين راه هاي كاهش ترافيك و سوانح در كشور آموزش  هاي موثر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: