جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 مهر 1396     
اجرای طرح نوسازی قطارهای متروی نیویورک

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، اولین قطارهای نوسازی شده R160 در خط E متروی شهر نیویورک وارد فعالیت شدند.

نوسازی 100 دستگاه قطار R160 این ناوگان به منظور افزایش ظرفیت قبل از مدرن سازی ناوگان های دیگر، در دست اجرا است. این طرح بخشی از برنامه متروی سازمان حمل و نقل نیویورک است که در فصل تابستان در پاسخ به انتقادهای عمومی به عملکرد شبکه مترو اعلام شد.

در این بازطراحی قطارها، صندلی ها از انتهای واگن ها حذف شدند تا فضایی برای ایستادن 80 تا 100 مسافر باز شود و سوار و پیاده شدن مسافران در ساعات اوج شلوغی سرعت بیش تری داشته باشد. طراحی کابین و بدنه این قطارها نیز به روز شده است. تغییرات اعمال شده دیگر در این قطارها شامل ایجاد راهروهای بیش تر، تعبیه نمایشگرهای LCD در هر قطار، روشنایی LED به منظور بهبود دید و کاهش مصرف انرژی، تغییر رنگ داخلی و بدنه به منظور شناسایی قطارهای نوسازی شده و هایلایت های بدنه برای مشخص شدن ساختار صندلی های اصلاح شده و تغییرات فنی است.

مدیر سازمان حمل و نقل شهری نیویورک، Joseph Lhota گفت: "ایجاد حمل و نقل ایمن و قابل اطمینان، تقاضای مشتریان ما است. ما هم چنین می دانیم که مسافران بیش تر در قطارها در روشی بهینه تر نیز یک ضرورت است و به همین دلیل برخی صندلی ها در این قطارها را حذف کرده ایم."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: