جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 مهر 1396     
ضرورت توسعه شبکه تراموای سیاتل

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان حمل و نقل سیاتل قراردادی را با CAF امضا کرده تا 10 قطار تراموای سه واگن Urbos بدون پله را برای این سازمان تامین کند.

 این قرارداد که به تازگی امضا شده و شامل قطعات یدکی، تجهیزات و تست تجهیزات نیز می شود ارزشی بالغ بر 50 میلیون دلار خواهد داشت. سازمان حمل و نقل سیاتل گزینه ای برای خرید 10 قطار بیش تر نیز در این قرارداد دارد. این قطارهای دو جهته به سیستم ذخیره انرژی Power & Automation شرکت CAF مجهز خواهند بود که برای استفاده در بخش های بدون کابل کشی در این شبکه حمل و نقل استفاده می شوند.

این قطارهای جدید برای ارائه خدمات در مسیر 1.9 کیلومتری در مرکز شهر سفارش داده شده اند که گمان می رود ساخت آن از ماه جاری آغاز شود. این خط 177 میلیون دلاری که قرار است در سال 2020 افتتاح شود، دو خط تراموای مجزای این شهر را به یک دیگر متصل خواهد کرد. این خط که از تقاطعی با خط تراموای South Lake Union در میدان McGraw آغاز می شود در طول خیابان استوارت و خیابان یکم کشیده می شود تا در منطقه بین المللی شهر به خط First Hill در میدان Pioneer برسد. قطارهای این تراموا در بخش مرکزی، هر 5 دقیقه وارد ایستگاه خواهند شد در حالی که در خط های کنونی قطارها هر 10 دقیقه به ایستگاه می رسند.

به گفته مدیر حمل و نقل سازمان حمل و نقل سیاتل، Andrew Glass Hastings، حجم بالایی از نیاز حمل و نقل در منطقه South Lake Union وجود دارد که ضرورت توسعه تراموا فراتر از مرزهای کنونی را ایجاد کرده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: