جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 مهر 1396     
معاون شهردار تهران خبرداد:
بهره برداری از پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و صیاد شیرازی تا پایان امسال

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با  بزرگراه های امام علی(ع) و صیاد شیرازی تا پایان سال خبر داد.

 

علیرضا جاوید با اعلام این خبر گفت: بخشی از تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی طی هفته های آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه بهره برداری  از این تقاطع های غیرهمسطح نقش بسزایی در تسریع تردد شهروندان و عبور و مرور وسایل نقلیه خواهد داشت، افزود: این پروژه که در در محدوده منطقه یک تهران در حال احداث است ؛ بالغ بر 13 فاز اجرایی دارد.

جاوید تصریح کرد: پروژه پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با  بزرگراه های امام علی (ع) و صیاد شیرازی تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد: پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که قطعا با بهره برداری از آن، بخش قابل توجهی از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: