جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 مهر 1396     
اجرای طرح هوشمندسازی بزرگراه های تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیر هماهنگی و نظارت بر  بهره برداری و دیسپاچینک شرکت توزیع برق تهران بزرگ از اجرای طرح هوشمندسازی و مانیتورینگ در یکی از بزرگراه های تهران خبر داد و افزود : این طرح به صورت یک پروژه پژوهشی و تحقیقاتی طی یکسال اخیر با اعتیاری در حدود  100 میلیون تومان صورت گرفته است.

 

تورج سروش اظهار داشت : با توجه به اینکه  در 21منطقه شهرداری تهران به جز منطقه 20 شاهد خاموشی 2 درصدی از وضعیت روشنایی در شهر بوده ایم این درصد خاموشی وضعیت روشنایی در معابر اصلی و بزرگراهی تهران وضعیت بسیار مطلوبی است.

وی با بیان اینکه پایین بودن میزان درصد خاموشی سبب آن نمی شود تا بحث هوشمندسازی را در اولویت برنامه های شرکت توزیع برق تهران قرار ندهیم ،افزود : بحث هوشمندسازی بحثی است که یقیقا باید به آن پرداخته شود و اعمال راهکار موثر، استمرار و همچنین استفاده از تکنولوژی روز،استفاده از فرایندهای مدیریتی باعث موفقعیت و استمرار در بحث هوشمندسازی خواهد شد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر  بهره برداری توزیع برق تهران گفت : در خصوص هوشمندسازی و مانیتورینگ معابر پس از اتمام اجرای طرح های پژوهشی برای پروژه اصلی تامین اعتبار خواهد شد و نتیجه داده شده در طرح پژوهشی نشان می دهد که براساس چه مکانیزم و فرایند و تجهیزاتی پروژه صورت بپذیرد.

 سروش با تاکید بر اینکه در حال آماده سازی برای بحث اجرایی پروژه هوشمندسازی هستیم ،افزود: در این طرح بر روی 25هزار پایه معابر هوشمندسازی و مانیتورینگ انجام خواهد شد.

وی گفت : در طرح هوشمندسازی به دنبال اجرای بحث هوشمندسازی و مانیتورینگ به صورت همزمان هستیم بدینگونه که مانیتورینگ به پایش و اعلام وضعیت  شبکه در لحظه و همچنین وضعیت خاموش بودن یا روشن بودن چراغ ها می پردازد و هوشمند سازی نیز از نظر خاموش و روشن سازی سرویس ها و کاهش توان را بهمراه خواهد داشت که در خصوص کاهش توان در خصوص ساعات کم تردد ، روشنایی حداقل نزدیک استاندارد را برای بزرگراه ها و معابر  مورد استفاده خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بحث هوشمندسازی در تمامی دنیا مطرح است تا عامل انسانی حذف شود ،ادامه داد : در حال حاضر با توجه به اینکه بسترهای مخابراتی و ارتباطی شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده اند و تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال نیز با قیمتی مناسب تر نسبت به گذشته عرضه می شود می توان اجرای هوشمندسازی را تسریع داد.

سروش با بیان اینکه نمی توان گفت معابر تهران طی چندسال آینده هوشمند خواهند شد ، ادامه داد: استعدادهای بخش خصوصی در راستای قبول پروژه های هوشمندسازی معابر مشخص نیست و امکان دارد برای بسیاری از پیماران این بحث تعریف شده نباشد ، اما می توان عنوان کرد که با شروع این پروژه ها توسط پیمانکاران با افزایش توجه نسبت به اجرای این پروژه ها توسط آنان روبه رو خواهیم بود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: