جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 مهر 1396     
تکمیل 90 درصد از پروژه ساخت مسیر دوچرخه سواری در دوبی

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان حمل و نقل و جاده دوبی (RTA) اعلام کرده است که 90 درصد از پروژه ساخت مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری و پیاده روی در مناطق مسکونی مشرف، مردف و الخوانیج را تکمیل کرده است.

این پروژه 32 کیلومتری ارزشی بالغ بر 18.2 میلیون دلار داشته و شامل دو پل برای عابران پیاده و دوچرخه سوارانی است که از خیابان های الخوانیج و شهر Academic City تردد می کنند.

سازمان حمل و نقل و جاده دوبی طی بیانیه ای اظهار داشت که گمان می رود این پروژه در ماه نوامبر تکمیل شود.

Mattar Al Tayer، رئیس و مدیر کل هیئت مدیره RTA در این مورد گفت: "ساخت مسیرهای اختصاصی پیاده رو و دوچرخه سواری در دوبی پیروی از دستور شیخ محمد بن راشد، حاکم این منطقه است."

وی افزود: "این پروژه هم چنین به دستور شیخ حمدان بن محمد، پرنس و مدیر شورای ورزش دوبی به منظور ایجاد گزینه های مناسب برای تشویق شهروندان به ورزش و دوچرخه سواری انجام می شود."

وی تاکید کرد: "هدف ما ایجاد زیرساختی در مناطق مسکونی است که شهروندان را به ورزش تشویق می کند. این پروژه هم چنین بخشی از برنامه بزرگ تر RTA برای ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی در سراسر این شیخ نشین است که می تواند توسط طرفداران دوچرخه سواری به عنوان راهی برای حمل و نقل پاک باشد."

RTA تاکنون 218 کیلومتر مسیرهای دوچرخه سواری را در بخش های مختلفی از دوبی ساخته و تصمیم دارد مسیرهای بیش تری را نیز بسازد و تا سال 2021 به حدود 234 کیلومتر مسیر مخصوص دوچرخه سواری دست یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: