جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 مهر 1396     
شهرهای استان مازندران صاحب خودروهای متحرک ثبت تخلفات می شوند

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز؛رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: نظر به تردد حجم زیاد مسافران ، همه ساله شاهد تصادفات و تخلفات فراوان هستیم. بنابراین پلیس برای کاهش این امر اقدام به نصب دوربین­ های نامحسوس در طول مسیر و جاده­ ها کرده است.

 

سرهنگ مهدی باقری افزود: برخورد پلیس مازندران با افراد و رانندگان متخلف 8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و در این بین با وجود اینکه افزایش جریمه نداشته ­ایم، اما جریمه­ ها می­توانند ابزار موثر برای کاهش تخلفات و تصادفات باشد.

وی اظهار داشت: برای افزایش کیفیت رانندگی در سطح شهر، اقدامات شهرسازی­ ها کارساز است که در این زمینه می­توان به اقدام شهرداری بابل، جهت خرید 2 دستگاه خودرو متحرک ثبت تخلفات اشاره کرد.

وی افزود: در آینده نزدیک شهرهای ساری، آمل، قائمشهر و تنکابن نیز از خودروهای متحرک ثبت تخلفات برخوردار می شوند.

وی همچنین در خصوص عملکرد این خودروها خاطر نشان کرد: این خودروها به وسیله دوربین­ هایی که بر روی آنها نصب شده، تخلفات را ثبت و گزارش تخلف و جریمه به صورت پیامک به راننده متخلف فرستاده می ­شود.

در پایان وی بیان داشت: تا پایان سال جاری کل شهرهای استان مازندران صاحب خودروهای متحرک ثبت تخلفات می شوند و جای بسی امیدواری که با این اقدام کمک شایان و مثمر ثمر به نیروهای پلیس استان مازندران شود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: