جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 مهر 1396     
طی 6 ماهه اول سال
طعمه گذاری بیش از 4 هزار منفذ موش در منطقه 19

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛در راستای مبارزه با جانوران مضر شهری بیش از 4 هزار منفذ موش در منطقه 19 شناسایی و طعمه گذاری شد.

 مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این مطلب گفت: این فعالیت با هدف حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست در تمام ایام هفته انجام می شود و در همین راستا نیز طی 6 ماهه اول سال 4هزار و 812 منفذ فعال و غیر فعال موش با فعالیت اکیپهای شناسایی و نیز مشارکت شهروندان از طریق ثبت پیام در سامانه 137 طعمه گذاری شده است.

وی افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی در اماکن عمومی و سراهای محلات، توزیع بروشور و تله های چسبی بین شهروندان از فعالیتهایی است که نقش بسزایی در افزایش مشارکت شهروندان و تسریع در شناسایی منافذ موش داشته است.

به گفته زنگنه فر 749 قلاده سگ بلاصاحب نیز از ابتدای سال زنده گیری شده است.

وی موقعیت حاشیه ای منطقه را عامل تردد زیاد سگها در معابر حریم اعلام و بیان کرد: این فعالیت از طریق انجام گشت های مستمر اکیپ جمع آوری سگ ها و با مشارکت شرکت ساماندهی در نواحی پنجگانه سطح منطقه صورت می گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای سال بیش از 800 پیام در سامانه های 137 و 1888 شهرداری با موضوع جمع آوری سگهای بلاصاحب و مبارزه با موش ثبت و رسیدگی شده است.

زنگنه فر نظارت بر کیوسکهای مطبوعاتی را ازدیگر فعالیتهای اجرایی اداره ساماندهی این حوزه اعلام کرد و افزود: 19 کیوسک مطبوعاتی در سطح این منطقه فعالیت دارند که ضمن برگزاری کلاسهای آموزشی درخصوص مضرات مصرف دخانیات ویژه کیسوکداران در طول سال، عملکرد آنها درخصوص منع فروش دخانیات نیز به شکل مرتب کنترل می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: