جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 مهر 1396     
در بازدید مدرس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری( USI) مطرح شد:
بوستان آموزش ترافیک منطقه ۱۶ مرکز آموزش تخصصی دوچرخه سواری کودکان می شود

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران ، مدرس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری از کشور هلند، رئیس کمیته آموزش فدراسیون ، مسئول آموزش سازمان حمل و نقل شهرداری تهران ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ومدیر بوستان آموزشی ترافیک از امکانات و فضای موجود در پارک آموزش ترافیک بازدید کردند.

 

مجید سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: این بازدید به منظور بررسی توانایی های اجرایی بوستان آموزشی ترافیک ، افزایش فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان خصوصا کودکان و توسعه ورزش دوچرخه سواری کودکان انجام شد.

در این بازدید هری هنریکس مدرس اتحادیه بین الملی دوچرخه سواری، امکانات و فضای موجود در پارک آموزش ترافیک منطقه را برای آموزش دوچرخه سواری خوب و مناسب ارزیابی کرد وگفت : پس از طی مراحل لازم این پارک به صورت پایلوت برای آموزش دوچرخه سواری ویژه کودکان استفاده می شود.

بوستان ترافیک منطقه 16 با حدود چهل هزار و هشتصد متر مربع بزرگترین بوستان ترافیک در شهر تهران است که دارای مسیرهای پیاده رو، سواره رو و دوچرخه سواری کودکان و بزرگسالان می باشد وهمچنین زمین پینت بال و اسکیت نیز برای این بوستان در نظر گرفته شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: