جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 مهر 1396     
نواختن زنگ ترافیک درغرب تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛به منظور فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان ،طی مراسمی در پارک آموزش ترافیک ، با حضور شهردارمنطقه زنگ ترافیک مهر نواخته شد.

 

با حضورسید محسن اسدی شهردار منطقه ، محمد باقر اسدی معاونت ترافیک ،عربلو معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ، جمعی ازدبیران شورایاری محلات ، معلمین و دانش آموزان مدارس سطح منطقه ، با اجرای برنامه آموزشی فرهنگی طی مراسمی زنگ ترافیک مهر توسط شهردار منطقه ، نواخته شد.

در این مراسم که با انتخاب همیار پلیس از بین دانش آموزان همراه بود ، اسدی شهردار منطقه با اشاره به ماه عزاداری امام حسین (ع) گفت :امیدوار است شروع سال تحصیلی با ترویج بیشتر فرهنگ ترافیکی و بستر سازی در بین دانش آموزان، بهانه ای برای رسیدن به اهداف ترافیکی باشد .

ایجاد بخش آموزش دوچرخه سواری با هدف ترغیب فرهنگ استفاده از دوچرخه با همکاری پارک آموزش ترافیک ، آموزش شناخت تابلوهای ترافیکی ،آشنایی با چراغ راهنمایی رانندگی وتشویق برای استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی با برپایی غرفه های آموزشی از جمله اقدامات در این مراسم بود.همچنین برپایی ایستگاه سلامت استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس نیز در پارک آموزش ترافیک منطقه 5 ،با حضور پزشکان و دندانپزشکان به این مراسم رونق بیشتری بخشید.

گفتنی است برای ایجاد آرامش ترافیکی ،طرح ترافیکی استقبال از مهر تا پانزده مهرماه ادامه می یابد که با دوربین های تعبیه شده در نقاط حساس ،نیروهای آموزش دیده نواحی هفتگانه ،ضمن ارسال آن لاین تصاویر به ستاد فرماندهی مرکز ترافیک ، سهم به سزایی در این امردارند . همچنین پایش و نظرسنجی بازخورد ترافیکی مهر ماه از شهروندان سطح منطقه از جمله اقدامات قابل توجه دراین زمینه می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: