جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 مهر 1396     
شهردار منطقه دو از اجرای مستمر طرح جهادی نگهداشت شهر خبر داد :
نماها و دیوارهای شهری محله فرحزاد زیباسازی شد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛شهردار منطقه دو از زیبا سازی نماها و دیوارهای شهری محله فرحزاد در قالب اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر در منطقه دو خبر داد .

 

عزیز اله نظری با اعلام این مطلب اظهار داشت : به منظور آراستگی محیط شهری و زیبایی منظر عمومی ، نماها، دیوارها و جداره ها ی شهری محله فرحزاد از سوی اداره زیباسازی شهرداری منطقه دو پاکسازی و زیباسازی شد

شهردار منطقه دو گفت : در اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر محله فرحزاد به دلیل فرسودگی رنگ بلوارها و خیابانهای فرحزاد و در راستای زیباسازی سیما و منظر و ایجاد فضای مناسب شهری، اداره زیباسازی منطقه پروژه شست و شوی، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول محله مذکور را اجرا می نماید، تا فضای شهری را با جلوه زیباتری به نمایش گذارد.

نظری شهردار منطقه دو با اشاره به نقش زیبایی بصری شهری در خدمت ‏رسانی به شهروندان گفت: این مهم در حفظ هویت و زیبایی سیمای شهری و تقویت روحیه نشاط شهروندان از اولویت بالایی برخوردار است.

نظری در ادامه افزود : اجرای عملیات پوشاننده خیابانهای شهید توالی، تبرک ،توسل و امام زاده داود به متراژ 12هزار مترطول و رنگ آمیزی 800مترطول جدول با استفاده از مواد پوشاننده اجرا شده است و همچنان در حال انجام است.

شهردار منطقه دو تسهیل در خدمت رسانی و توسعه رفاه حال عمومی شهروندان در شهرداری را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد ، با انجام پروژه های مورد نیاز در سطح محلات، شاهد جلب رضایت شهروندان از دریافت خدمات مختلف هستیم.

وی در پایان‌ بر برنامه‌ریزی جهت حذف زوائد بصری تأکید کرد و افزود: در این صورت تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر با دقت و نظارت بیشتری امحاء می‌شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: