جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 مهر 1396     
مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران خبر داد
آمادگی پذیرش زنان دستفروش سرپرست خانوار در مراکز ستاد توانمندسازی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران از آمادگی این ستاد برای پذیرش زنان دستفروش مترو سرپرست خانوار ساکن تهران در مراکز کوثر و بازاچه های مشاغل خانگی خبر داد.

فهیمه فیروزفر با اشاره به اینکه ستاد توانمندسازی، زنان سرپرست خانوار ساکن تهران را تحت پوشش قرار می دهد، گفت: اکثر زنان دستفروش مترو ساکن تهران نیستند، اما آمادگی خود را برای پذیرش زنان دستفروش سرپرست خانواری که ساکن تهران هستند، اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار می توانند با مراجعه به مرکز امور بانوان منطقه سکونت خود درخواست اشتغال دهند، تصریح کرد: این افراد می توانند با توجه به توانایی خود در مراکز کوثر و یا بازارچه های مشاغل خانگی فعالیت خود را آغاز ‌کنند.

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار افزود: فعالیت زنان سرپرست خانوار در مراکز ستاد توانمندسازی به این شکل است که در ابتدا فرد به صورت رایگان آموزش های لازم را دریافت کرده و ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی درآمدی هم کسب می کند، سپس به تناسب توانمندی‌های فرد، حقوق دریافتی نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه ۶ هزار زن سرپرست خانوار پس از مهارت آموزی به خودکفایی رسیده و از ستاد توانمندسازی جدا شده‌اند، اظهار کرد: بسیاری از زنان آموزش دیده پس از کسب مهارت های لازم درآمدهای خوبی دارند و در مراکز مختلف مشغول به فعالیت هستند.

فیروزفر با اشاره به اینکه درآمد زنان دستفروش مترو به نسبت بدو ورود به مراکز توانمندسازی بیشتر است، خاطرنشان کرد: این درحالی است که برای زنانی که در مراکز ستادتوانمندسازی مهارت دیده و فعالیت دارند امنیت روانی درمورد آینده شغلی وجود دارد و فرد با مهارت کسب کرده به راحتی می‌تواند درآمدی پایدار داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: