جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 30 شهريور 1396     
کلبه های بازیافت مدارس منطقه 20 بازگشایی شد
توزیع 300 مخزن پسماند خشک در مدارس جنوب تهران

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛قائم مقام شهرداری منطقه 20 از آغاز روند جمع آوری پسماند خشک در مدارس و ارائه آموزش های شهروندی ویژه دانش آموزان این منطقه خبرداد.

 

 ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: به دنبال برنامه های طرح استقبال از مهر و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روند جمع آوری پسماند خشک از مدارس و دانش آموزان شروع می شود و علاوه بر بازگشایی 11 کلبه بازیافت مدارس، خودروهای ملودی نیز فعال می شوند.

حیدری دانش آموزان را به عنوان مهمترین گروه هدف برای نهادینه شدن فرهنگ جداسازی پسماند های خشک و تر برشمرد و افزود: ارائه آموزش های هدفمند در قالب آموزش های چهره به چهره، نمایش های هنری و توزیع بسته های کمک انگیزشی از دیگر اقداماتی است که با حضور کارشناسان بازیافت در مراکز آموزشی انجام می شود و علاوه بر دانش آموزان، والدین و کادر اجرایی مدارس نیز می توانند از این امکان آموزشی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت فراهم سازی زمینه دسترسی دانش آموزان به محل های جمع آوری پسماند خشک، گفت: برای سال تحصیلی جدید، 300 مخزن 80 و 120 لیتری در 97 مدرسه منتخب منطقه 20 توزیع شده است و در صورت درخواست و تقاضای دیگر مراکز آموزشی، همچنان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 یادآور شد: تفکیک پسماند خشک از زباله های خانگی امر مهمی و تاثیرگذاری در کاهش هزینه های تحمیلی به مدیریت شهری است که با مشارکت شهروندان محقق می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: