جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 شهريور 1396     
آغاز فعالیت 20دستگاه اتوبوس برقی در مسیر پیچ شمیران – قدس

به گزارش گروه حمل و  نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود 20دستگاه اتوبوس برقی به خط شمیران تا میدان قدس خبر داد و افزود : تعداد 20دستگاه اتوبوس برقی که توسط بخش خصوصی خریداری شده است از امروز وارد ناوگان حمل و نقل شهری می شوند.

پیمان سنندجی در گفت و گو با تهرانی نیوز اظهار داشت : به سبب وجود یکسری مشکلات موجود در اتوبوس های برقی در گذشته ، مانند خرابی خط و همچنین افتادن خطوط ، بر آن شدیم تا با بکارگیری تکنولوژی های جدید اقدام به رفع این مشکلات کنیم و امیدواریم با استفاده از تکنولوژی جدید مشکلات قبلی مجددا تکرار نشوند.

وی ادامه داد : طی روز جاری افتتاح پست 5کیلو وات مرکز شماره  5 اتوبوس های برقی را که بازسازی آنها به پایان رسیده است ، صورت گرفت که در این راستا  کلیه مسیرهای برقی سابق اتوبوس های برقی به کناره های مسیر میدان امام حسین تا میدان خراسان منتقل شده و بازسازی شده اند.

سنندجی با بیان اینکه این پست قابلیت تبدیل برق 220ولت شهری را به برق خشک دارد افزود : این مساله باعث کاهش خطرات ناشی از اتوبوس های برقی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه در شهر تهران 6هزار و 300دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی در حال فعالیت هستند ، ادامه داد : ورود اتوبوس های با ارتفاع کف ، ساخت داخل  و همچنین تک کابین بودن باعث شده تا تعدادی از اتوبوس های فرسوده از رده خارج شوند.

وی گفت : روزانه هر اتوبوس تک کابین  جابه جایی700نفر را عهده دار است و این اتوبوس با توجه به نوسازی خرابی های کمتری را همراه داشته و کاهش ترافیک و همچنین افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی را به همراه داشته است.

سنندجی اجرای طرح پایلوت سرویس های مدارس از مهرماه سال جاری را توسط60 دستگاه مینی بوس های سرویس مدارس  در منطقه 4 شهرداری تهران را از برنامه های در حال اجرای این سازمان عنوان کرد و افزود : اجرای این طرح به کاهش هزینه های خانوار کمک خواهد کرد ،ضمن اینکه در حال حاضر در صدد راه اندازی سامانه پیامکی برای سرویس های مدارس هستیم تا در صورت ورود هر دانش آموز به این سرویس ها برای والدین این دانش آموزان پیامک ارسال شود.

وی از اجرایی شدن طرح سرویس مدارس در آینده در صورت موفقعیت این طرح در تمامی تهران خبر داد و ادامه داد : پیش بینی می شود با این طرح  70درصد از مدارس متوسطه  3ناحیه منطقه 4را تحت پوشش قرار گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: