جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 شهريور 1396     
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران خبرداد:
موافقت هیات وزیران با شناور شدن ساعت کاری کارکنان دولت در هفته نخست مهرماه

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز؛معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از موافقت هیات وزیران با شناور شدن ساعت کاری ادارات دولتی در هفته نخست مهر ماه خبر داد و گفت: به زودی طی بخشنامه ای شناور شدن ساعات کار به دستگاه ها اعلام می شود.

 

محسن پورسیدآقایی در ستاد استقبال از مهر96 که به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار شد، گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با تمامی نهادهای درگیر با مسائل اول مهر و با حضور مسئولان مربوطه ازجمله نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ، آموزش و پرورش،  اورژانس تهران، فرمانداری و استانداری در ستاد استقبال از مهر بر ارایه تمهیدات ویژه ای به منظور مهار و کنترل ترافیک اول مهرماه و خدمت رسانی به شهروندان تاکید شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل ونقل و ترافیک تصریح کرد: مقرر شده  ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت؛ مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی با در نظر گرفتن سرویس های ویژه و کاهش سرفاصله حرکت ها تمهیدات لازم را  برای خدمات رسانی به شهروندان در آغاز سال تحصیلی داشته باشند.

معاون شهردار پایتخت با پرداختن به افزایش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی گفت: محل هایی برای استقرار جرثقیل های سازمان آتش نشانی در نظر گرفته شده تا در صورت وقوع حادثه و تصادف در کمترین زمان اقدام به بازگشایی معابر شود.

پورسیدآقایی با اشاره به نقش موثر پلیس راهور در کنترل و نظم دهی ترافیک در مناطق مختلف شهر تهران تصریح کرد: از سال گذشته نقاط بحرانی ترافیکی شناسایی شده است و اطلاعات موجود به پلیس راهور،  آموزش و پرورش  و سایر بخش ها ارایه شده است، از این رو عوامل پلیس با حضور در نقاط بحرانی ترافیک ، گره های ترافیکی را مدیریت و کنترل خواهند کرد در عین حال که گره های اصلی ترافیکی با حضور عوامل راهور در مرکز کنترل ترافیکی شهر تهران رصد و مدیریت خواهد شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از شهروندان خواست به منظور مدیریت سفر در هفته های نخست سال تحصیلی از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند چرا که به واسطه انتقال دانش آموزان توسط والدین و تعیین تکلیف نهایی وضعیت سرویس های مدارس شاهد افزایش ترافیکی در هفته نخست مهر ماه خواهیم بود.

وی با اشاره به همزمانی سال تحصیلی با دهه اول ماه محرم  تصریح کرد : به طور حتم ترافیک عصرگاهی را نیز در هفته نخست مهر ماه شاهد خواهیم بود، لذا از شهروندان می خواهیم که سفرهای غیر ضروری نداشته باشند.

معاون شهردار تهران از والدین خواست که در رساندن فرزندان خود به مدارس نظم و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و مواردی همچون حق تقدم ، ممانعت از پارک دوبل و توقف در حاشیه بزرگراه ها و معابر که به تشدید گره های ترافیکی منجر می شود را مدنظر داشته باشند.

پورسید آقایی افزود: خوشبختانه هیات وزیران بحث شناور شدن  شروع کار ادارات را از 9 صبح قبول کرد و انشالله به زودی به تمام نهادها بخشنامه می شود تا بتوان ترافیک صبحگاهی را تا حدودی کنترل شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: