جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 شهريور 1396     
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:
انتصابات نجفی بر پایه تسلط به مسائل شهری

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی انتقادات و حاشیه سازی ها در ارتباط با انتصابات اخیر شهردار تهران بیشتر جنبه سیاسی دارند، گفت: به شخصه معتقدم حجت که به عنوان معاون شهرسازی معرفی شده است یکی از بهترین انتخاب های شهردار بوده که بهترین شناخت را نسبت مسائل شهری و شهرسازی دارد.

 

عبدالرضا هاشم زائی با تاکید بر اینکه انتخابات اخیر شهردار تهران از افراد توانمندی بوده اند که می توانند در سطح سیاست گذاری عملکرد خوبی داشته باشند، تصریح کرد: به شخصه از حجت شناخت دارم و می دانم وی یکی از افراد توانمند در زمینه شهرسازی است.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس دهم، با یادآوری اینکه اعتقادی به این موضوع ندارد که شهردار نباید  افراد بازنشسته را به کار گیرد، تاکید کرد: به شخصه به اینکه افراد بازنشسته و مسن نباید در پست های مدیریتی به کار گرفته شوند، اعتقاد ندارم و باورم این است که سیاست گذاری های کلان شهری باید به افراد با تجربه واگذار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شهردار تهران یکی از مدیران بسیار مسلط به مسائل شهری است و انتصابات اخیرش نیز با حساب و کتاب مسائل شهری بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: