جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 شهريور 1396     
در راستای طرح استقبال از مهر :
حذف زوائد فیزیکی معابر و پاکسازی نما ها و زیباسازی جداره های شهری در منطقه 13

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 از شستشو و پاکسازی 105 هزار متر مربع از جداره های شهری در نواحی چهارگانه خبر داد و گفت : به وضعيت مبلمان شهری، المان ها و احجام شهری و حذف زوائد فیزیکی معابرمنتهی به مراکز آموزشی رسیدگی شد.

 

 امیر حسین عساری ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 با اشاره به شستشو و پاکسازی نماها و زیباسازی جداره های شهری و همچنین معابر منتهی به مراکز آموزشی گفت : در راستای طرح استقبال از مهر ، 105 هزار متر مربع از جداره های شهری و همچنین معابر منتهی به مراکز آموزشی در قالب شستشو و پاکسازی آلودگی های نوشتاری ، پوستر و برچسب اجرایی شد.

وی افزود : تجهیزات ورزشی مدارس نواحی چهارگانه ترمیم و مرمت شده و همچنین به وضعیت مبلمان مدارس رسیدگی و زاوئد فیزیکی فضای داخل حیاط مدارس حذف شده است.

عساری پیرایش و حذف زوائد فیزیکی در نواحی یک و دو به حجم 66 مورد ، نقاشی دیواری بیرونی مراکز تحصیلی و آموزشی به مساحت 650 متر مربع ، رنگ آمیزی70 متر مربع از درب های ورودی و تابلو های سر درب مدارس و آسیب شناسی و رفع نواقص پل های عابر پیاده از دیگر اقدامات انجام شده در طرح استقبال از مهر برشمرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: