جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 شهريور 1396     
ناوگان اتوبوسرانی قم با ورود 40 دستگاه اتوبوس بازسازی شد

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم گفت: تا پایان مهرماه و اواسط آبان ماه تابلوهای زمانبندی شده در سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی قم نصب خواهد شد.

حسین مومنی موحداظهارداشت: ناوگان اتوبوسرانی شهر قم تعداد 258 دستگاه اتوبوس در سیستم حمل و نقلی خود دارد که در قالب 5 شرکت خصوصی باسازمان قرار دارند و130 دستگاه دستگاه مینی بوس در قالب 2 شرکت بخش خصوصی فعالیت دارند.

وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی شهرقم دارای 50دستگاه اتوبوس می باشد که از این تعداد30 دستگاه بصورت استیجاری به شرکت واگذار شده و الباقی 20دستگاه توسط خود سازمان در داخل شهر فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهرداری قم در حوزه درون شهری مشغول فعالیت هستند و در حوزه برون شهری سرویس دهی نمی کنند.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل اتوبوس رانی فعالیت خود را ازساعت 5.30 صبح آغاز و تا 10.30 شب ادامه می دهند و برای ایام خاص مثل روزهای 3شنبه و5شنبه که شهر قم شهری زیارتی است گروهی نیز تاساعت 2 بامداد سرویس دهی انجام می دهند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل برای سال آینده نیز برنامه ریزی هایی در خصوص نوسازی دارد که دراین زمینه باید خودروهایی خریده و جایگزین اتوبوس های فعلی شوند یا باید اتوبوس ها بهسازی شوند که این امر نیز در راس کار شهرداری قرار گرفته است که انشالله ظرف امسال این مهم انجام خواهد شد.

مومنی موحدگفت: ناوگان اتوبوسرانی با ورود 40دستگاه بازسازی خواهد شد . اتحادیه قرارداد ورود 40دستگاه اتوبوس به ناوگان را سال گذشته نهایی کرده است و 40 دستگاه اتوبوس خریداری شده که تعدادی به سازمان تحویل داده شده که مشغول کار پلاک گذاری خودروها هستند و الباقی نیز تا پایان شهریور به چرخه حمل و نقل اضافه خواهدشد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: