جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 شهريور 1396     
در منطقه21 برگزار شد؛
آموزش ترافیک به پیش دبستانی ها

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه21 از برگزاری دوره های غیرمتمرکز آموزش ترافیکی ویژه نونهالان پیش دبستانی نواحی سه گانه این منطقه با هدف نهادینه سازی رعایت قوانین و فرهنگ ترافیکی در بین این کودکان خبر داد.

 غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: پارک آموزش ترافیک منطقه21 در راستای ضرورت آموزش قوانین ترافیکی به نونهالان به عنوان سفیران ترافیکی و آینده سازان ایران اسلامی؛ اقدام به برگزاری دوره های غیرمتمرکز آموزش ترافیکی در سطح پیش دبستانی های نواحی سه گانه این منطقه کرده است.

وی در ادامه درخصوص اهمیت ویژه آموزش‌های ترافیکی که در برگیرنده برنامه‌هایی است که به نونهالان می‌آموزد تا کاربرانی با رفتارهای ایمن‌تر باشند؛ تاکید کرد: تحقیقات نشان داده‌ است که آموزش ترافیکی نونهالان در صورت همراه بودن با تمرین قوانین و مقررات آن، بسیار موثرتر واقع می‌شود که البته برای دستیابی به نتایج بهتر، این برنامه باید با انجام سایر امور مربوط به ایمنی ترافیک نظیر آموزش رانندگان، ساخت محل‌های ویژه رفت و آمد عابران پیاده و نظارت و کنترل و رعایت رفتارهای ایمن در رانندگی، مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه21 درخصوص برگزاری مرتب دوره های غیرمتمرکز آموزش ترافیکی در پیش دبستانی سطح این منطقه افزود: این دوره های آموزشی به طور منظم و هفتگی در سرای محلات برگزار می شود که در هفته گذشته 150 نفر از نونهالان پیش دبستانی های سرای محلات وردآورد، دریا و پاسداران به صورت غیر متمرکز در این دوره های آموزشی شرکت کردند.

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان هر دوره آموزشی، توسط آموزشگران پارک ترافیک منطقه21 سوالاتی از نونهالان پرسیده شده و به نفراتی که به سوالات پاسخ صحیح داده بودند با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: