جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 شهريور 1396     
در شهرداری منطقه 17 صورت گرفت:
ارائه خدمات پزشکی به کودکان کار

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از اجرای طرح ارائه خدمات پزشکی به کودکان کار پیش از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

 

عقیل منصوری با اعلام این خبر افزود: در این منطقه کودکانی شناسایی شدند که در مراکز مختلفی به کار مشغول بوده و با تلاشهایی که صورت گرفته از تحصیل در مدارس جا نمی مانند و با آغاز سال تحصیلی می توانند در کلاسهای درس حاضر شده و به تحصیل بپردزاند.

منصوری ارائه خدمات به این کودکان را موجب حفظ و ارتقای سلامت خانواده دانست و افزود: در راستای حمایت و خدمات رسانی به افراد آسیب دیده اجتماعی خدمات دندانپزشکی به نیازمندان و کودکان کار منطقه ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه17 خاطر نشان کرد: عمده ترین هدف حمایت از نیازمندان شکوفا ساختن چرخه توانمندسازی و بهبود کیفیت زندگی آنان با بهره گیری از ظرفیت های محلی و نهاد های حمایتی با حفظ کرامت شهروندان می باشد.

گفتنی ست در راستای حمایت افراد آسیب دیده اجتماعی این مرکز با همکاری پزشکان خیر منطقه و موسسه صبح رویش اقدام به ارائه خدمات دندان پزشکی فرزندان نیازمندان و کودکان کار و خیابان منطقه 17 نموده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: