جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 شهريور 1396     
عرضه تولیدات کارآفرینان منطقه 3 در جشنواره زنان و تولید ملی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛محصولات و تولیدات کارآفرینان منطقه 3 در یازدهمین جشنواره زنان و تولید ملی عرضه می شود.

 

 مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در این خصوص گفت: مرکز مهارت آموزی کوثر، محصولات چهل تکه دوزی که توسط زنان سرپرست خانوار تولید شده را در کنار عرضه ی تولیدات ملی پوشاک مردانه، زنانه ، بچه‌گانه، برخی از سمبل های حوزه مواد غذایی و غرفه‌های جانبی به شهروندان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال "اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال" افزود: در این نمایشگاه اقداماتی در راستای بستر سازی مشاغل خانگی و شبکه سازی مشاغل خانگی انجام شده و شهروندان می توانند محصولات مشاغل خانگی را با قیمتهای مناسب خریداری کنند.

پیرهادی با اشاره بر این‌که اشتغال زنان سرپرست خانوار در ستاد توانمند‌سازی و امور بانوان این منطقه در سه محور مراکز مهارت‌آموزی کوثر، بازارچه‌های خود‌اشتغالی و مشاغل خانگی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اداره اموربانوان شهرداری منطقه 3، تلاش خود را بر ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت‌آموزی این بانوان متمرکز کرده است تا در نهایت آسایش و آرامش و با استفاده از منابع وامکانات لازم و موجود در جامعه به استقلال اقتصادی و اجتماعی برسند.

یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با ارايه دستاوردهاي مراكز مهارت آموزي كوثر و بهره گيري از تجارب كارآفرينان و توليدكنندگان موفق داخلي در بخش توليد و فروش پوشاك، كيف و كفش و غیره " از تاریخ 22شهریور ماه لغایت 3 مهرماه از ساعت 10 الی 21 در محل دایمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران(بوستان گفتگو) میزبان شهروندان تهرانی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: