جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 شهريور 1396     
زیباسازی مدارس منطقه ۶ در آستانه فرارسیدن ماه مهر

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از زیباسازی مدارس منطقه همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز فصل جدید تحصیلی خبر داد و گفت: پاکسازی و شستشوی نمای کامل مدارس و جداره های مدارس، ترمیم و مرمت تجهیزات ورزشی مدارس، رسیدگی به وضعیت مبلمان و حذف زوائد فیزیکی حیاط مدارس، رنگ آمیزی درب های مدارس، شستشو و تعویض یا مرمت تابلوهای مدارس و المان های حیاط مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی دیوار بیرونی مراکز تحصیلی از جمله کارهای صورت گرفته است.

 

 افشین خدامی همچنین از مرمت و ترمیم فضای سبز داخل مدارس و محوطه بیرونی مدارس خبر داد و گفت: کاشت نهال، درختچه و درخت، توزیع گلدان به مدارس و مراکز آموزشی و هرس و خشکه زنی درختان مدارس اجرا می شود.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از ایجاد خانه محیط زیست برای مدارس خبر داد و گفت: در همین راستا اهدای خاموش کننده به مدارس، استقرار غرفه بازیافت و تحویل سطل های بازیافت زباله، اجرای طرح های ویژه در مدارس به منظور جمع آوری کاغذ و کاهش تولید شیرابه در نظر گرفته شده است.

او همچنین از برگزاری دوره های ویژه آموزشی ایمنی، آشنایی با فضای سبز و پرورش گل و گیاه، آشنایی با تفکیک زباله و مزایای آن خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم با مشارکت دادن دانش آموزان در نگهداشت مدرسه آنها را با اهمیت مقوله نگهداشت شهر آشنا کنیم.

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ همچنین از برگزاری ویژه برنامه های آغاز جشن سال تحصیلی در مدارس خبر داد و گفت: با اهدای گل به دانش آموزان به استقبال سال جدید تحصیلی می رویم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: