جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 شهريور 1396     
دیدار ستاره بالیوود و هالیوود از پناهندگان سوری

پریانکا چاپرا زن هنرپیشه سینمای بالیوود به دیدار و کمک به کودکان پناهنده سوری رفت.

چاپرا هنرپیشه هندی در مرکز تحصیلی پناهندگان سوری در اردن در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت: دنیا باید بیشتر به کودکان پناهنده سوری بویژه در زمینه تحصیل کمک کند.

 
دیدار ستاره بالیوود و هالیوود از پناهندگان سوری
 
وی که چهره هالیوودی و بالیوودی و سفیر حسن‌نیت یونیسف است در ادامه افزود: اگر دولت‌ها پا پیش نگذارند، افراد با کمک‌هایشان بصورت فردی می‌توانند باعث بهبود و تغییر در وضعیت این پناهجویان شوند. باید بفهمیم که این مساله فقط بحران پناهندگان سوری نیست بلکه یک بحران بشری است. اگر به مساله تحصیل آنها اهمیت داده نشود بسیاری از کودکان جذب گروه‌های افراطی می‌شوند.

حدود 5 میلیون سوری پس از آغاز جنگ داخلی این کشور در سال 2011 آواره شده و به کشورهای همسایه همچون اردن، لبنان، ترکیه، عراق و مصر پناهنده شده‌اند که در این میان حدود نیم میلیون از آنها کودکان مدرسه‌رو هستند که از مدرسه و تحصیل رسمی در این کشورهای میزبان محروم هستند. این در حالیست که سازمان ملل و آژانس‌های حمایتی در کمک‌های روتین خود برای تحصیلات این تعداد از پناهندگان با مشکلات شدید مالی همراه هستند.

پریانکا چاپرا یکی از موفق‌ترین زنان هنرپیشه بالیوود است که در سینمای هالیوود آمریکا نیز در حال کسب موفقیت است. او در فیلم تلویزیونی «کانتیکو» برای شبکه «ABC» نقش‌آفرینی کرده که الان فصل سوم این فیلم آغاز شده است. همچنین در فیلم سینمایی «بِی‌واچ» ظاهر شده و دو فیلم جدید دیگر نیز با عنوان «عاشقانه نیست؟» با ربل ویلسون، آدام دِوین و لیام هِمسفورد و نیز در فیلم «بچه‌ای مانند جِیک» در کنار کلِر دِینز، جیم پارسونز و اوکتاویا اسپنسر نقش‌آفرینی کرده است. با این وجود، چاپرا گفت تا زمانیکه در ایالات متحده بازیگری نکرده بود نمی‌دانست که هنرپیشگی در آمریکا برای زنان رنگین‌پوست و تنوع در حضور در نقش‌ها و فیلم‌های مختلف بسیار دشوار، پرمانع و محدود است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: