جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 شهريور 1396     
در آستانه سال تحصیلی جدید اعلام شد:
اجرای 117 فعالیت عمرانی در مدارس جنوب تهران

به گزارش گروه عمران شهی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 20 شهر تهران روند پیشرفت 117 فعالیت عمرانی، در 100 مدرسه این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: 20 هزارمترمربع از فضای مراکز آموزشی آسفالت و ایزوگام شده است.

 

سید احمد صفوی در جریان بازدید میدانی از فعالیت های طرح استقبال از مهر گفت: روند بهسازی 100 مرکز آموزشی منطقه 20 با اجرای 117 فعالیت عمرانی در مرحله پایانی است و تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید به کادر آموزشی مدارس تحویل می شود.

صفوی ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی و بهداشتی دانش آموزان را از مهمترین اهداف طرح استقبال از مهر برشمرد و افزود: 20 هزار مترمربع روکش آسفالت و پوشش ایزوگام و 30 هزار مترمربع نقاشی و رنگ آمیزی در فضاهای داخلی و بیرونی مدارس منطقه 20 از مهمترین خواسته های اداره آموزش و پرورش بوده که با نظارت کارشناسان فنی انجام شده است و به زودی به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی طرح حمایت از مدارس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 355 میلیون تومان در حال اجراست، گفت: تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی، رفع نواقص فنی بخش تاسیسات، بهسازی دیوار و پنجره ها و کف کلاس های آموزشی از دیگر موارد شناسایی شده هستند که با هماهنگی مدیران مدارس و روسای آموزش و پرورش منطقه انجام شده است.

صفوی به اجرای طرح استقبال از مهر در محدوده حریم و روستاهای حاشیه ای منطقه 20 نیز اشاره کرد و افزود: اجرای 2 هزار مترمربع روکش آسفالت و ایزوگام، 2 هزارمترمربع نقاشی و رنگ آمیزی و مرمت 700 مترمربع سرویس بهداشتی، دیوارو پنجره های کلاس های آموزشی از جمله مهمترین فعالیت های عمرانی در مدارس روستاهای چالطرخان، گل تپه، زمان آباد،عباس آباد علاقه مند، فیروزآباد، غنی آباد، قلعه نو، طالب آباد، قمی آباد، کریم آباد، مقیم آباد و محمودآباد بوده است.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: فعالیت های ترافیکی در قالب ایمن سازی و افزایش تابلوهای ترافیکی مسیرهای منتهی به مدارس، فعالیت های عمرانی و روکش آسفالت در معابر پیرامونی مراکز آموزشی و اجرای برنامه های اجتماعی در قالب طرح باز باران از دیگر فعالیت های پیش بینی شده طرح استقبال از مهر برای آماده سازی فضای عمومی شهر و افزایش رضایتمندی دانش آموزان و خانواده های آنها است که طبق برنامه زمان بندی شده به اجرا می رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: