جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 آذر 1393     
اجرای 3 هزار نمایش ترافیکی در مدارس ابتدایی

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز ،معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک در نظر دارد تا با پایان ماه صفر 3 هزار نمایش ترافیکی را در مدارس ابتدایی تهران اجرا کند.

شهرام جباری زادگان عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا مجموعه برنامه های نمایش ترافیکی در تمامی مدارس ابتدایی تهران اعم از دولتی و غیر انتفاعی برای 600 هزار دانش آموز اجرا شود و به طور حتم، در پایان برنامه هیچ مدرسه ابتدایی نخواهد بود که سازمان ترافیک حداقل 2 بار برنامه نمایش های ترافیکی را در آن اجرا نکرده باشد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر آموزش بر تغییر فرهنگ ترافیک در کلانشهری چون تهران تصریح کرد: آموزش به کودکان و برگزاری برنامه های آموزشی برای این قشر از جامعه، موضوع ترافیک را به خانه ها و نزد خانواده ها می برد. این امر به تدریج به فرهنگ سازی و تغییر رفتار ترافیکی شهروندان کمک می کند.

جباری زادگان در پایان خاطر نشان کرد: با تدبیر شهردار تهران مجموعه طرح هایی به منظور تشویق و ترغیب شهروندان به رعایت نظم و انضباط و حقوق دیگران در دست بررسی که امیدواریم به زودی تهیه و در دسترس شهروندان قرار بگیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: