جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 شهريور 1396     
تکمیل بازسازی میدان Wali Al Ahad در بحرین

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، مقامات بحرین بازسازی میدان Wali Al Ahad را تکمیل کرده اند و لاینی را برای دور برگردان زیرگذر برای ترافیک از سمت شمال به سمت بزرگراه شیخ خلیفه بن سلمان برای تردد به خیابان شیخ زاید باز کرده اند.

بر اساس بیانیه وزارت کار، امور شهرداری و برنامه ریزی شهری بحرین، این پروژه بنابر دستور ولیعهد بحرین، سلمان بن حمد آل خلیفه برای کاهش حجم ترافیک در شبکه جاده ای این کشور اجرا شده است.

ظرفیت این لاین دوربرگردان، 800 خودرو در ساعت است و انتظار می رود این پروژه حجم ترافیک در تقاطع بزرگراه شیخ خلیفه بن سلمان و بزرگراه شیخ عیسی بن سلمان و مخصوصا ترافیک به سمت شهرک عیسی و سلمان آباد را کاهش دهد.

احمد الخیاط، معاون وزیر کار اظهار داشت: "انتظار می رود این بازسازی به کاهش زمان سفر و رفت و آمد آسان تر به مناطقی همچون A’Ali، سلمان آباد، شهرک عیسی و الرفاع کمک کند."

به گفته وی، این وزارتخانه قبلا مجموعه ای از پروژه های اصلاحی را برای حل مشکل ترافیکی در مناطق مختلفی از بحرین به کمیته هماهنگی تحت نظارت شاهزاده سلمان فرستاده است.

این کمیسیون 11 پروژه ضروری را به عنوان برنامه ای کوتاه مدت تصویب کرده که بخشی از برنامه بزرگ تر این وزارتخانه برای پروژه های جاده ای استراتژیک طی دوره ای 3 تا 5 ساله است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: