جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 شهريور 1396     
فاز اول احیاء ، بهسازی و پیرایش جداره های میدان رازی آغاز شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛با توجه بافت تاریخی پیرامون میدان رازی فاز اول احیاء پیرایش و بهسازی جداره های میدان رازی آغاز شد.

 

وحید رضا محمدی قائم مقام شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر در ارتباط با اهداف این پروژه افزود: ،پیرامون میدان رازی ساختمان های قدیمی و تاریخی ارزشمندی وجود دارد که در وضعیت نامناسبی قرار دارند هدف از این پروژه احیای بافت ارزشمند و تاریخی میدان رازی است که در این راستا شهرداری منطقه 11 با همکاری با سازمان زیباسازی فاز اول پروژه احیاء بهسازی و پیرایش جداره های میدان رازی را آغاز کرده است.

محمدی همچنین در ارتباط با جزئیات این پروژه افزود:در فاز اول از ضلع جنوب شرقی میدان، بهسازی آغاز شده است که جداره های آجری ارزشمند ساختمان های پیرامونی با رعایت اصول مرمت آثار تاریخی بهسازی و پیرایش می شود.قائم مقام شهرداری منطقه 11 همچنین افزود:در فاز اول کلیه ساختمان های دور میدان پاکسازی و بهسازی می شوند و در فاز دوم کلیه الحاقات زائد ساختمان ها حذف و بندکشی شده و کلیه تابلوهای تبلیغاتی اصناف یکسان سازی می شود.

گفتنی است میدان رازی یکی از قدیمی ترین میادین شهر تهران به حساب می آید که پس از انقلاب اسلامی تندیس زکریای رازی ساخته علی قهاری کرمانی در این میدان نصب شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: