جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 شهريور 1396     
اتخاذ تدابیر ترافیکی،عمرانی و خدماتی در طرح استقبال از مهر در منطقه 22

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛به منظور تشریح فعالیت ها و اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی، عمرانی و ایمنی در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با پایان تعطیلات تابستانی در قالب اجرای برنامه های "طرح استقبال از مهر" کمیته ای با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری منطقه 22، نمایندگانی از آموزش و پرورش، راهور، کلانتری، مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی تشکیل شد.

 

در این جلسه مولایی شهردار منطقه ضمن تبریک عید فرخنده غدیرخم با بیان این موضوع که اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ، اجرای تمهیدات و اقدامات لازم برای دسترسی دانش آموزان به مراکز آموزشی از وظایف مهم مدیریت شهری و سازمان های خدمات رسان شهری است، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با آغاز ایام محرم در ساعات مشخصی از روز بر حجم ترافیک و ازدحام جمعیت در معابر و تقاضا برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می افزاید.

به همین منظور اجرای هماهنگی و برنامه های ویژه بین بخشی در اجرای هرچه بهتر طرح استقبال از مهر تنها با همکاری یکایک سازمان ها و نهادهای خدمات رسان منطقه محقق خواهد شد.

وی افزود: برقراری امنیت دانش آموزان، نظم بخشی به جریان ترافیک معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی منطقه با رویکردهای آموزشی و ارتقای فرهنگ عبور و مرور و استفاده از حمل و نقل عمومی و فراهم نمودن زیر ساخت های لازم برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شناخت گره های ترافیکی جهت روان سازی و ایمن سازی ترافیک ،اجرای برنامه های نظارتی و امنیتی برای مدارس،آموزش دانش آموزان و خانواده ها در اجرای هنجارهای اجتماعی از جمله خط سفید،تفکیک پسماند،آسمانی آبی زمین پاک و ... و آشنایی آنها با آسیب های اجتماعی و تلاش برای فرهنگسازی وظایف اجتماعی از جمله اولویت هایی است که باید مدنظر قرار گیرد و ارتقاء همکاری ها و تعاملات دستگاه های مرتبط در این خصوص نیازمند برنامه ریزی دقیق و شناخت اولویت ها است.

مولایی ضمن برشمردن اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه در این خصوص اظهار کرد: فعالیتهای عمرانی در این خصوص شامل فعالیت های داخل مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی می باشد که از سوی معاونت فنی و عمران منطقه در حال انجام است.

همچنین بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته هرگونه کار عمرانی و حفاری از 20 شهریور لغایت 15 مهرماه لغو خواهد شد.

فعالیت های خدماتی و عمرانی منطقه نیز در دو بازه زمانی 15 تا 31 شهریور ماه و اول تا 15 مهر انجام می شود و محور کار اجرای برنامه های خدماتی،فضای سبز، زیباسازی و خدمات شهری با همکاری نواحی چهارگانه منطقه در اجرای هرچه بهتر نگهداشت شهر در استقبال از بهار خواهد بود. با کنترل و نظارت معاونت ترافیک منطقه نیز نواقص در خصوص چراغ های راهنمایی و گره های ترافیکی منطقه،خط کشی های معابر ، کنترل تاکسی ها و اتوبوس ها به لحاظ نظافت و همچنین دارا بودن کارت معاینه فنی و ایمنی خودروها انجام شده است.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان کلیه سازمان های خدمات رسانی به تشریح برنامه های خود در استقبال از مهر پرداختند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: