جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 شهريور 1396     
بی انگیزگی خودروسازان داخلی برای افزایش کیفیت خودروها

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بی انگیزگی خودروسازان داخلی جهت بالابردن کیفیت تولید ابزار تاسف کرد و گفت : حمایت بیش از حد دولت از صنعت خودرو و همچنین تعرفه ها و محدودیت های بسیار برای واردات خودرو به کشور ،خودروسازان داخلی را در جهت افزایش کیفیت تولید خودروهای داخلی بی انگیزه کرده است.

فرهاد تجری اظهار داشت : البته تولیدکنندگان داخلی کشور باید از حمایت های دولت در جهت ارتقاء تولید خودروهای داخلی، استفاده نموده و خودروهایی با کیفیت بالا را عرضه و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود : امیدواریم دولت و مجلس بتواند به این مهم توجه نموده و در حوزه های نظارتی صنعت ، معدن و تجارت با اعمال نظارت های بهتر در خصوص مطالبه ملی از صنعت خودروسازی ، این صنعت را ملزم به بالابردن کیفیت نمایند.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی همچنین با توجه به آغاز فعالیت دولت دوازدهم ،وزیر جدید صنعت ،معدن و تجارت را با سابقه مدیریتی بالا در حوزه بازرگانی و اجرایی فردی موفق ارزیابی کرد و گفت : مسولیت های گذشته ایشان در حوزه وزارت  بازرگانی و معاونت اجرایی ریاست جمهوری نشان می دهد ایشان تجربه خوبی در این حوزه ها کسب کرده که می تواند در حوزه صنعت موفق تر ظاهر شود.

تجری همچنین نعمت زاده ، وزیر اسبق وزارت صنعت ،معدن و تجارت را هم علی رغم سن بالا از وزیران موفق دولت گذشته خواند و تصریح کرد : انتظار می رود از ظرفیت ایشان با توجه به اشراف وتجربه خوبی که در حوزه  صنعت دارند در بخش های مختلف استفاده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: