جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 شهريور 1396     
برگزاری مراسم پر فیض دعای عرفه در مساجد شمال تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛به مناسبت فرارسیدن روز عرفه آیین عبادی- معنوی دعای عرفه روز پنج شنبه با حضور گسترده مردم در مساجد سطح منطقه برگزار می شود.

 

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 در نشست برنامه ریزی برگزاری مراسم دعای پرفیض عرفه، اظهار داشت: عرفه ، روز دعا است و خداوند عرفه را روز با ارزش و پرشکوه قرار داده است.

پیرهادی گفت: برگزاری دعای عرفه نماد اتحاد ملی و انسجام اسلامی است و همراهی نمادین مردم با حجاج در عربستان جهت انجام فرائض حج یکی از بهترین کارها است و برگزاری چنین مراسمی موجب تقرب به درگاه احدیت خواهد شد.

وی با تأکید براینکه دعای عرفه یک گفت و گوی عارفانه بنده با خدا است و انسان رسم عبودیت و بندگی خود را نشان می دهد، افزود: دستاورد دعای عرفه، معرفت به خدا و معرفت به نفس است.

وی درباره زمان برگزاری این برنامه عنوان کرد: این مراسم ساعت 16 عصر روز پنج شنبه در تمامی مساجد و امامزاده ها و حسینیه های سطح منطقه برگزار می شود.

همچنین دعای پرفیض عرفه در مسجد حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) واقع در بوستان بهشت مادران نیز برگزار می شود که در این مراسم معنوی حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی به سخنرانی می پردازد و در ادامه نیز برادر حسینی به قرائت دعای پر فیض عرفه خواهد پرداخت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: