جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 شهريور 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
تفکیک پسماند درشهرک ها و مجتمع های مسکونی بالای 20 واحد منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دواز اولویت قرار گرفتن و توجه ویژه به تفكيك پسماند درشهرك ها و مجتمع هاي مسكوني بالاي 20 واحد منطقه 2 خبر داد .

 

 علیرضا جعفری با اعلام این مطلب اظهار داشت : در راستای اجرای الزامات طرح تفکیک از مبدا در شهرک ها و مجتمع های مسکونی بالای20 واحد منطقه2 ،به شهرک ها و مجتمع هایی که هیچ گونه همکاری و مساعدتی در زمینه طرح تفکیک از مبدا با اداره مدیریت پسماند ندارند،اخطار ماده 16 توسط نواحی نه گانه، ابلاغ گردیده تا در صورت عدم همکاری های بعدی شهرداری بتواند نسبت به برخورد قانونی با آنها اقدام نمایند.

وی افزود : با توجه به در اولویت قرار گرفتن اجرای طرح تفکیک در مبدا در شهرک ها و مجتمع های مسکونی از سوی سازمان مدیریت پسماند،کارشناسان آمار و اطلاع رسانی اداره مدیریت پسماند منطقه اقدام به شناسایی نهایی مجتمع ها و شهرک هایی که با وجود تلاش های صورت گرفته مجاب به همکاری نشده اند نموده و با ابلاغ اخطار ماده 16 این واحد ها را از عواقب عدم همکاریشان مطلع ساختند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است تعدادی از این واحدها با این اقدام در مسیر مساعدت و همکاری عمل نموده و مجری اجرای طرح تقکیک در مبدا در شهرک و مجتمع مسکونی خود گردند تا از اتلاف سرمایه ملی جلوگیری به عمل آید و بتوانیم قدمی اندکی در حل مسائل زیست محیطی منطقه برداریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: