جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 شهريور 1396     
ملکی:
توقف سایت ثبت سفارش خلاف قانون است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: زمانی‌که قانون در کشور وضع می‌شود نمی‌توان با یک دستور از آن جلوگیری کرد مگر اینکه هیئت دولت تشکیل و دلایل را به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند، یک وزیر نمی‌تواند مانع اجرای قانون شود.

 ولی ملکی در خصوص بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو وارداتی، اظهار داشت: کسی نمی‌تواند مانع واردات خودرو شود مگر خودروهای که منشاء تولید آمریکایی دارند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمال این وجود دارد که خودروهای متوقف شده در گمرک خودروهای آمریکایی باشند، گفت: اگر غیر از این مسائل باشد خودروها باید وارد شوند و کسی نیز نمی‌تواند مانع از ورود آنها شود، درصورتی که مسئولین و واردکنندگان به مجلس شورای اسلامی مراجعه کنند این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مسئله را پیگیری می‌کنیم تا علت مشکل پیدا شود، اضافه کرد: بسته شدن سایت ثبت سفارش حتی به‌صورت موقت نیز خلاف قانون است و دلیلی برای این مسئله وجود ندارد؛ زمانی‌که قانون در کشور وضع می‌شود نمی‌توان با یک دستور از آن جلوگیری کرد مگر اینکه هیئت دولت تشکیل و دلایل را به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند، یک وزیر نمی‌تواند مانع اجرای قانون شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه ممکن است طولانی شدن انسداد سایت ثبت سفارش و توقف خودروهای وارداتی در گمرک به واسطه دوره انتقال دولت باشد، خاطرنشان کرد: اما از نظر اصولی این کار خلاف قانون است و کسی نمی‌تواند مانع واردات قانونی خودرو شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: