جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 شهريور 1396     
مشکل رانندگان خودروهای برقی واشنگتن برای ایستگاه های شارژ

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، دسترسی به ایستگاه های شارژ خودروهای برقی همچنان فاکتور اصلی برای مالکان خواهد بود چرا که خودروهای شارژی هر روز محبوب تر می شوند.

در حالی که ایالات متحده ده ها هزار ایستگاه شارژ برای خودروهای برقی دارد، برخی مناطق این کشور دارای پوشش دهی بهتری در این زمینه هستند.

برای رانندگان تاکسی در واشنگتن D.C نیز کمبود ایستگاه های شارژ به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

رانندگان تاکسی در واشنگتن از خبر اعطای یارانه 10 هزار دلاری برای خری خودروی برقی به عنوان تاکسی هیجان زنده شدند. در عین حال، سازمان خودروهای کرایه نیز اعلام کرد که رانندگان تاکسی با خرید یک خودروی برقی می توانند مجوز مخصوص به خود را دریافت کنند.

اما رانندگان تاکسی های برقی دریافتند که در این منطقه گزینه های موجود برای شارژ عمومی خودروهایشان تقریبا صفر است.

این مشکل به حدی جدی شد که 120 راننده تاکسی برقی متحد شدند تا دادخواستی بر علیه سازمان خودروهای کرایه واشنگتن ارائه کنند.

تقریبا تمام 89 ایستگاه شارژ واشنگتن D.C در هتل ها، بیمارستان ها و گاراژهای پارک خودروهای تجاری قرار دارند. از بین این 89 ایستگاه شارژ، 19 مورد نیاز به کارت دارند و بسیاری از آن ها برای مشتریانی هستند که پول آن ها را پرداخت می کنند. این امر تنها یک گزینه برای رانندگان تاکسی باقی گذاشته که رفتن به سمت ایالت های ویرجینیا و مریلند برای شارژ خودروهایشان توسط ایستگاه های شارژ عمومی است.

رانندگان می گویند این کار چند ساعت از ساعت کاری آن ها را تلف می کند چرا که خودروها به طور معمول باید در هر روز دو تا سه بار شارژ شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: