جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 شهريور 1396     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 خبر داد؛
کودکان مرکز تهران «نه» گفتن به دخانیات را فرا می گیرند

به گزارش گروه عمرام شهری تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با بازدید ازمرکز فرآموزنفس پاک گفت: مرکز فرآموز نفس پاک برنامه‌های آموزشی مختلفی را ویژه کودکان سنین 5 تا 12 سال در جهت "نه گفتن به دخانیات" برنامه ریزی کرده که این برنامه ها  شامل فعالیت‌های آموزشی مستقیم و غیر‌مسقیم است که در فضایی شاد و جذاب برای کودکان برگزار مي‌شود.

 

 مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه هدف از ايجاد این مرکز آموزشی افزایش آگاهی کودکان از مضررات دخانیات است توضیح داد: کودکان با آسيب ها و مخاطرات دخانیات به سلامت جسمانی و روانی افراد آشنا شده و با انتقال آموزه‌های خود به خانواده به مبلغان کوچک پیشگیری از مصرف دخانیات در خانواده و اجتماع تبدیل می شوند.

الله ویردی اشاره کرد: شروع و گسترش راه‌های پیشگیرانه از مصرف دخانیات از همان سنین کودکی و آموزش‌ شیوه های موثر فرزند‌پروری به والدین، تاثیر بسیاری در کنترل آسیب های اجتماعی دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 ادامه داد: بر این اساس اجرای طرحی مختص کودکان و همگام نمودن فرآیند‌های آموزشی با درک و فهم و نیازهای ویژه‌ی این گروه سنی برای تاثیر‌‌گذاری بیشتر راه‌کارهای پیشگیرانه، امر بسیار مهمي در جهت حرکت به سوی دنیایی بدون دخانیات است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: