جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 شهريور 1396     
آخرین مرحله از ساخت سقف زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛عملیات اجرایی احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) وارد آخرین مرحله سقف زیرگذر شد.

 

مهندس قاسم مالدار مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه ترافیک باند شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) به بخش شرقی سقف زیرگذر جنوب به جنوب هدایت شده است، از آغاز عملیات حفاری شمع در بخش غربی این پروژه خبر داد.

وی همچنین با اعلام آغاز خاکبرداری زیر دال بتنی زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)، از گشایش 15 متر از طول بخش شرقی این زیرگذر خبر داد.

به گفته مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، معارض لوله آب 300 میلیمتر طی روزهای اخیر از مسیر پیشرفت پروژه جابجا شده است و پیگیری ها برای رفع معارضات تاسیساتی باقی مانده ادامه دارد.

گفتنی است براساس مطالعات و طراحی‌های صورت گرفته، تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان آزادی، به دلیل بافت متراکم محل اجرای پروژه، از طریق احداث رمپ و لوپ امکان‌پذیر نیست و احداث دوربرگردان جنوب به جنوب در شمال خیابان آزادی 3 گردش مهم ترافیکی در محل این تقاطع شامل گردش‌های جنوب به جنوب، جنوب به غرب و شرق به جنوب را تامین می‌کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: