جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 مرداد 1396     
همزمان با روز پزشک در منطقه 22 اجرا می شود؛
تقدیر از پزشکان و فعالان عرصه سلامت منطقه 22

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛همزمان با سالروز ولادت حكيم ابوعلي سينا و روز پزشك از اعضای کانون پزشکان اداره سلامت و سایر فعالان عرصه سلامت منطقه 22 تقدیر می شود.

 

 مولایی شهردار منطقه در این خصوص اظهار کرد:همزمان با سالروز ولادت حكيم ابوعلي سينا و به منظور گرامیداشت روز پزشك و تقدیر از خدمات ارزنده فعالان عرصه سلامت از کادر پزشکی مراکز درمانی مستقر در منطقه، پرستاران و دیگر فعالان عرصه سلامت که با ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان اداره سلامت منطقه را یاری نموده اند، تقدیر می شود.

 وی افزود: سلامت را مي توان يكي از مهمترين شاخصه هاي توسعه پايدار شهري به شمار آورد که با مشاركت هر چه بیشتر پزشكان و با پر رنگ شدن نقش آنها در حوزه هاي اجتماعي مي توان بصورت اصولي و بنيادي در راه ارتقـاي سلامت جامعه و شهروندان گـام برداشت. به همین منظور پزشكان فعال در كانون پزشكان اداره سلامت منطقه بر اساس تمايل و علاقه خود به همياري و فعاليت در جهت شناسايي و مشكلات سلامت منطقه و جستجوي راه حل هاي مناسب جهت رفع آنها مي پردازند تا بدينوسيله باعث ارتقاء سطح سلامت و كيفيت زندگي در جامعه خود شوند.

 گفتنی است: تقدیر از پزشکان فعال دیگر در سطح منطقه همچون پزشکان بیمارستان ایرانیان، درمانگاه ارم، درمانگاه منطقه 22، مرکز بهداشت دهکده، درمانگاه کیمیا و ...، ارائه خدماتی همچون مشاوره پزشکی، چکاپ دندانپزشكی، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی و تغذیه به صورت رایگان در سراهای محله، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعاتی همچون پیشگیری از بیماری ها، طب سنتی و ...، بازدید از خانواده معزز شهدا و ارائه خدمات سلامت محور، بازدید از خانواده ی شهروندان دارای معلولیت، اطلاع رساني مناسب در سطح منطقه و ... از دیگر برنامه هایی است که در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: