جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 مرداد 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 خبر داد :
شناسایی بیش از 700 منفذ فعال موش در طرح فوریتی نگهداشت شهر

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛بیش از 700  منفذ فعال موش  در سطح نواحی پنجگانه منطقه  19 در طرح  نگهداشت شهر  شناسایی و بیش از 150 منفذ مسدود شد.

 

 مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر افزود: این فعالیت درغرب به شرق بزرگراه تندگویان و خیابانهای بهمنیار، مطهری جنوبی، بخشنده، صمدی ، میعاد و میثاق شمالی، شهرک بستان (کوچه 26 تا کوچه ریاحی) و ماهور در میثاق جنوبی صورت گرفته است.

زنگنه فر درخصوص فعالیت زنده گیری سگهای بلاصاحب نیز گفت: درهمین راستا طی گشت زنی های شبانه روزی  80  قلاده سگ در خیابان کلهر، میدان باران، دولتخواه ، خیابان برادران شکری و شهرک احمدیه، بوستان های افرا و ولایت و خیابان دانشگاه  زنده گیری شده است.

این مسئول در بخش دیگری كنترل و پايش منابع آلاينده محيط زيست را از دیگر اقدامات اجرایی در راستای تحقق اهداف طرح نگهداشت شهر دانست و اعلام کرد: این فعالیت با مشارکت اداره های محيط زيست و ساماندهي در نواحی پنجگانه انجام و طی آن منابع آلاينده برای مرتفع شدن مشكلات آلايندگي شناسایی شده است.

معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد: اصناف آلاینده محیط زیست مشمول بند 20 می شوند که به همین منظور نیز تاکنون  دو  واحد یخچال فروشی ها در خیابان لطیفی تعطیل و به سایر واحد ها نیز اخطار کتبی ارسال شده است.

به گفته زنگنه فر مرغ فروشی های سه راه شریعتی نیز  تحت کنترل بوده و اخطارکتبی برای آنها ارسال شده است. همچنین در این طرح یک واحد کارواشی در خیابان ماهان به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی و محیط زیست تعطیل شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: