جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 مرداد 1396     
در مرکز تحقیقات و آموزش و مشاوره گل و گياه فضای سبزمنطقه 2 برگزار می شود :
آموزش کاشت گیاهان دارویی به شهروندان در منطقه دو

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از آموزش کاشت و برداشت گیاهان دارویی، آموزش تکثیر گل و بنفشه آفریقایی در مراکز سه گانه تحقیقات و آموزش و مشاوره گل و گياه فضای سبز در اين منطقه خبر داد.

 علیرضا جعفری با اعلام این مطلب اظهار داشت : در این کلاس آموزشی طریقه کاشت و برداشت بنفشه آفریقایی و گیاهان دارویی و طرز تهیه دمنوشها گیاهی و دم کردن انواع گیاهان دارویی ، به شهروندان آموزش داده می شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی در مراکز گل و گیاه منطقه با هدف آشنايي، تشويق و ترغيب هرچه بيشتر شهروندان به نگهداري گل و گياه و فضاي سبز شهري برگزار مي شود، تصریح کرد: کلينيک گل و گياه منطقه کلاس هاي آموزشي خود را طبق روزهای برنامه ریزی شده در مرکز تحقیقات و آموزش مشاوره گل و گیاه فضای سبز و سرای محلات سطح منطقه برگزار می کند.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دوره هاي آموزشی و مشاوره گل و گياه با موضوعات دیگری از قبيل نگهداري گياهان آپارتماني، سبزيکاري، گل هاي پيازي، آفات و بيماري ها، هرس و تکثير رز، تراريوم، گل هاي فصلي، عمليات به زراعي، ميوه درماني، پرورش کاکتوس، خواص مرکبات، هرس درخت و درختچه، خانه سبز، کاشت و خواص سير و آلوئه ورا، ورمي کمپوست، کودهاي خانگي براي تغذيه گياهان و کاشت چمن برگزاري کرده است.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد : طی چند ماه اخیر بیش از 100نفر از شهروندان در کلاس های دمنوش های گیاهی این مرکز شرکت داشته اند و به طور مرتب در این کلاس ها حضور دارند .

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان یاد آور شد: مرکز تام شهرداری منطقه دو جهت افزایش آگاهی و دانش شهروندان در خصوص فضای سبز و محیط زیست به طور مستمر اقدام به برگزاری تورهای آموزشی و بازدیدهای منطقه ای و فرا منطقه ای می کند که شهروندان علاقمند می توانند از طریق ثبت نام در مراکز سطح منطقه دو در این تورها شرکت کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: