جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 مرداد 1396     
رفع گره های ترافیکی بزرگراه یادگار امام(ره)، خیابان زنجان و بهنود در منطقه 10 پایتخت

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛با تصویب کمیته معابر حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اجرای طرح اصلاح هندسی خیابان های زنجان، یادگار امام(ره) و بهنود در دستور کار منطقه قرار گرفت.

 

 عباس بابازاده شهردار منطقه با اشاره به تمهیدات معاونت حمل و نقل و ترافیک برای بازگشایی گره های ترافیکی، حفظ ایمنی و سهولت در تردد رهگذران و وسایل نقلیه گفت: طرح موقت اصلاح هندسی خیابان زنجان، یادگار امام(ره) و بهنود در کمیته شبکه معابر مطرح و مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با طراحی تابلوهای جایگزین آغاز شده است و طی 10 روز آینده و تا پیش از آغاز بازگشایی مدارس اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه یادآور شد: با اجرای این طرح دور برگردان غیراستاندارد در تقاطع خیابان زنجان و یادگار امام (ره) جمع آوری می شود و در انتهای خیابان زنجان برای جلوگیری از بروز ترافیک و تداخل حرکتی خودروهای ورودی درمسیر جنوب به شمال یادگار امام (ره) با خودورهای در حرکت مسیر جنوب به شمال که قصد ورود به خیابان آزادی را دارند این طرح اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین یادآور شد: خودروهایی که قصد دارند از طریق خیابان بهنود وارد بزرگراه یادگار امام(ره) شوند به جای حرکت در مسیر جنوب به شمال خیابان زنجان، توسط مسیر شرق به غرب خیابان بهنود وارد یادگارامام (ره) می شوند.

بابازاده افزود: خودورهایی هم که در مسیر جنوب به شمال قصد ورود به خیابان زنجان را دارند دیگر نمی توانند از دور برگردان تقاطع خیابان زنجان یادگارامام (ره) استفاده کنند و می بایست ازطریق خیابان میمنت شرقی یعنی 100 متر پایین تر از دور برگردان حال حاضر اقدام کنند و امکان تردد خودورهای عبوری مسیر شمال به جنوب تقاطع یادگار امام(ره) نیز برای دسترسی به خیابان زنجان توسط دور برگردان تقاطع طوس و ورودی های میمنت و خیابان جیحون و همچنین کوچه مشعوف امکان پذیر خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: