جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 مرداد 1396     
منطقه 22 میزبان دومین نشست دبیران کانون پیشگیری از دخانیات مناطق 22 گانه شهرداری تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛دومین نشست دبیران کانون پیشگیری از دخانیات مناطق 22 گانه شهرداری تهران به میزبانی منطقه 22 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد.

این نشست به منظور برگزاری نشست های فصلی با دبیران کانون های سلامت با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روز شدن اطلاعات دبیران با حضور رئیس اداره همکاری های بین بخشی اداره کل سلامت شهرداری تهران و دبیران کل کانون پیشگیری از دخانیات مناطق 22 گانه به میزبانی منطقه 22 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار شد.

در این نشست حاضران در جلسه با انواع مواد مخدر، عوارض این مواد، افراد درگیر و ... آشنا شدند و در ادامه اقدامات انجام شده توسط دبیران کانون پیشگیری از سوی رئیس اداره همکاری های بین بخشی اداره کل سلامت مورد بررسی قرار گرفت و دبیران کانون مناطق 22 گانه از عملکرد خود در چند ماه گذشته گزارشی ارائه نمودند.

گفتنی است: برگزاری یک جلسه فوق العاده در چند هفته آینده، تعیین دبیرکل کانون پیشگیری از دخانیات، ارائه ی آموزش های لازم به کودکان دبستانی، استفاده از بسته های سبک زندگی، ورود به جمعیت های مورد هدف، فعالیت در صفحات مجازی و ... از جمله اهداف مورد بررسی در این نشست بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: